26.11.2012

Se ensimmäinen

Ensimmäistä kertaa kirjoittelen ihka omaan blogiini. Aikaisempaa kokemusta tästä "lajista" on tullut harrastettua muutama vuosi sitten, kun aktiivisesti bloggasin bändistäni, joka sitten tosin bändin tauon jälkeen jäi pois kokonaan tai ennemminkin siirtyi tuonne naamakirjan puolelle. Monesti olen ajatellut aloittaa ja aloittanutkin oman blogin kirjoittamista, mutta homma on aina jäänyt vain alkutekijöilleen. Jospa nyt sitten tämäkin projekti saisi viimein tuulta alleen? Ehkä.. toivottavasti :)

Lyhyesti minusta:


Olen...

  • 20-vuotias  
  • Asun Tampereella ihanassa yksiössä
  • Eniten pidän asunnossani lasitetusta parvekkeestani
  • Olen kotoisin Salosta
  • Pidän kissoista 
  • Tykkään liikkua ja käydä salilla kunhan vaan jaksan (ja tämä taitaa olla yleinen ongelma)
  • Opiskelen sosionomiksi
  • Haalarit kuuluvat perusvarustukseen illanviettoon lähtiessä
  • Inhoan lasagnea!!!
  • Tykkään sisustamisesta ja valokuvaan ihan omaksi huvikseni kaikkea kivaa
  • Laulan bändissä ja sanoitan kappaleita
  • Sanoitan vain suomeksi, koska olen surkea englannissa
  • Tykkään myös kokkailla kaikkea kivaa silloin tällöin, vaikka en mikään kokenut kokki olekkaan 
  • Olen käynyt kymmenessä eri maassa
  • Omistan tatuoinnin
  • Minulla on tapana suunnitella jos jonkinlaisia projekteja, joista en saa edes alkuun puoliakaan
  • Voisin jatkaa tätä listaa loputtomiin..

No niin! Tarkoitus olisi kirjoitella elämän pienistä hetkistä (ja välillä ehkä myös hieman niistä epäkohdista.. sosionomiksi hei sentään tässä ollaan tulossa), opiskelijan arjesta, elämästä Tampereella näin pienemmältä paikkakunnalta muuttaneen silmin, hieman bändin arjesta ja siihen liittyvistä projekeista, pienistä sisustusjutuista (joita rakastan yli kaiken) ja ehkä joskus jopa vaatteista ja sen sellaisesta (vaikka varsinainen muotiblogi tämän tarkoitus ei olekkaan olla, mutta nainen kun olen, niin pakkohan nuo vaatteetki ja KENGÄT on tännekkin mahduttaa).

Pahoittelen vielä blogin sekavaa ja tylsää ulkonäköä.. harjottelen vasta :) 

Lopuksi vielä näkymää parvekkeelta:

Löyryykö kuvasta jotain tuttua? :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti